אתר אינטרנט עסקי- איך עושים את זה?

כשלקוח מחליט שהוא מעוניין בשירות מסויים, במקרים רבים הוא יעשה חיפוש באינטרנט על מנת לבדוק את השוק. לפעמים עוד לפני שאנחנו יודעים שמחפשים ובוחנים אותנו, הלקוח כבר אוסף עלינו מידע ומגבש דעה.
מבלי ששמנו לב, אתר האינטרנט של העסק מקבל משמעות גדולה בכל מה שקשור לשיווק וקידום העסק.

דרך האתר שלנו חשוב שיהיה ניתן לקבל את התשובות שמפיגות את כל החששות של הלקוחות הפוטנציאלים שלנו:
מי נותן השירות?
מה תפיסת העולם שלו?
האם הוא מספק את מה שאני מחפש?
האם אני מתחבר אליו?
האם הוא נראה לי מספיק מקצועי?
ושאלת השאלות: האם אני רוצה להתקדם איתו שלב, האם הוא עבר את הסינון הראשוני?

מכיוון שהבנתי שיש המון בלבול בנושא, ובכלל הרעיון נשמע לא ברור ודי מאיים, החלטתי לעשות קצת סדר. אני מזמינה אתכם לעבור על כל השלבים שבעניני הם חובה בדרך להקמת אתר אינטרנט עסקי.
הכל כמובן בנקודות ועל קצה המזלג.

אתר אינטרנט עסקי- איך עושים את זה?


1. קבעו מטרה לאתר



כשאנחנו ניגשים למלאכת הקמת אתר, צריכות לעמוד מולנו תשובות לשאלות הבאות:

1. מי הלקוח הפוטנציאלי שלי? שימו לב שכשיש יותר מקהל יעד אחד עלינו למצוא את הדרך לדבר לכל אחד מהקהלים בנפרד, בצורה שתתאים לו ותגרום לו להבין שהוא במקום הנכון.

2. איזה מסר אני רוצה להעביר לצופה דרך האתר? בהמשך לתדמית העסקית שלי בה אמור להיות מוצג הייחוד שלי- הבידול שלי, צריך להיות מאחורי האתר מסר מסויים. תדמית שאנחנו רוצים לשדר, אווירה מסויימת שתואמת את העסק...

3. מה אני רוצה שהצופה יעשה בעקבות הצפייה באתר שלי? ובעצם, לשם מה הקמתי את האתר?
ברוב המקרים אם לא בכולם, המטרה תהיה לגרום לצופה ליצור איתנו קשר / לבצע רכישה דרך האתר.

לאחר שהגדרנו את כל התשובות לשאלות הנ"ל, יש לנו בראש את מטרת העל עליה נבסס את האתר.
עכשיו ניתן להתחיל ולהכנס לפרטים הקטנים.



2. צרו מפת אתר


דוגמא לתהליך אפיון אתר

מפת האתר היא בעצם תרשים שבו נוכל לראות את מרכיבי האתר ואיך הינו רוצים שהצופה ינווט ביניהם.
מהן הקטגוריות השונות שיופיעו בתפריט הראשי? מה מטרתו של כל עמוד? איזה מרכיבים יהיו בכל עמוד במטרה לקדם את הלקוח אל עבר מטרת העל שלנו מהאתר?

חשוב לזכור: אתר אינטרנט צריך להכיל בתוכו מידע שיעזור ללקוחות להבין מי אתם ואיך להגיע אליכם ולא להעמיס עליו מעבר. אתרים בהם יש עודף תוכן ועומס ויזואלי, לא משיגים את המטרה.

לאחר שהגדרנו מה יופיע בכל עמוד אפשר להתקדם שלב נוסף!


3. ביחרו מבנה לאתר


בחרו מבנה לאתר

יש לנו כבר אפיון של קהל / קהלי היעד, מטרה שלשמה אנחנו מקימים אתר, אפיון של סוגי התוכן ועכשיו נוכל לבחור את המראה שיעשה את העבודה הכי טובה בהקשרים האלה.זה השלב בו הדברים מתחילים להסתדר ולקבל צורה.
כאן נכנס לתמונה גם המעצב שיעזור לכם להבין מה הכי נכון מבחינה ויזואלית וידע להציע הצעות.

גם את השלבים הקודמים ניתן ואף מומלץ לעשות בעזרת איש מקצוע. מעצב שיש לו ידע גם בשיווק ותוכן יוכל לעזור.

לפני שאתם מתחילים בתהליך- וגם אם מדובר בתהליך של רענון אתראני רוצה לתת לכם עוד כמה טיפים.

חמישה טיפים שיחסכו לכם הרבה מאוד כסף:

בידקו את מערכת ההפעלה עליה מושתת האתר שלכם: היום יש המון מערכות שמאפשרות לבעל האתר להזין תכנים לבד וללא כל צורך בבעל מקצוע, דבר שחוסך המון משאבים ואנרגיות מיותרות. תוכלו לתפעל את האתר, להזין תמונות וטקסטים וכך לשמור על אתר פעיל ויעיל. דוגמאות למערכות הפעלה כאלה הן: וורד-פרס, ג'ומלה ועוד. שימו לב שישנן מערכות בהן כיתוב מימין לשמאל / קידום האתר בגוגל הוא נושא בעייתי. בידקו את זה לפני שתתחילו לעבוד.

בידקו עם איזה אנשי מקצוע אתם עובדים: הקמת אתר אינטרנט טוב דורשת מאיתנו הוצאה שלא תמיד תכננו עליה. לפעמים הדבר גורם להתפשרות. ברוב המקרים אתר כזה לא מניב תוצאות או שבעל המקצוע לא שלם איתו ושוב נדרש להוציא סכום גדול ולתקן את האתר/ לבנות אחד חדש. לכן, מומלץ לצאת מנקודת הנחה כי עבודה זולה היא לא בהכרח עבודה חסכונית!

בלי קיצורי דרך: וודאו שאתם עוברים על כל השלבים- גם אם זה מרגיש טיפה מאיים בהתחלה. כשבונים אתר בצורה נכונה התוצאה מאוד משתלמת. העסק שלכם מיוצג כהלכה, האתר מניב תוצאות, והתשובות שקיבלתם מתשתית בניית האתר יקדמו אתכם בכל דבר אחר שתעשו בעסק. אלו תובנות שחשובות לכם בכל פעולה שיווקית אחרת

לפעמים חינם זה כן משתלם: ישנם מספר אתרי אינטרנט בהם ניתן להוריד תמונות ממאגרים חינמיים ובצורה חוקית שלא עוברת על זכויות יוצרים. אחד מהם הוא: www.sxc.hu. אפשר תמיד להתחיל בחיפוש תמונות שם לפני שפונים למאגרים בתשלום.

עבדו עם איש מקצוע! לכל אחד מאיתנו התמחות מקצועית משלו. לא סתם לא כולנו אנשי שיווק. רוב בעלי העסקים מצויינים בתחום העיסוק שלהם, והיו שמחים מאוד אם היתה להם אפשרות את החלקים האחרים בעסק למסור לאיש מקצוע שיודע מה הוא עושה ויוריד מהם את העול. גם כאן, מומלץ לפנות לאנשי המקצוע הרלוונטים: מעצבים, בוני אתרים, צלמי תדמית, כותבי תוכן ועוד... התוצאה תהיה מרשימה, הדרך תהיה הרבה יותר נעימה ותוכלו להיות בראש שקט.

זכרו תמיד שהאתר שלכם הוא אחד המקומות בהם אתם יוצרים רושם ראשוני על הלקוח- דבר שניתן לעשות רק פעם אחת ולכן חשוב לעשות את זה טוב. אספר לכם גם שמספר שניות ספורות בלבד הצופה יחליט האם להשאר באתר ולהמשיך ולהתעמק או לבחור לעבור למקום אחר. לכן, חשוב ליצור מראה מזמין, נעים ולא עמוס מדי, ומעביר את המסר. הכל כמובן באותו הקו של שאר התדמית העסקית שלכם.

שנה חדשה החלה- זה זמן מצויין לשינויים שיקדמו אתכם ואת העסק!

מוזמנים לפנות אלי בכל שאלה ואשמח לענות כמו גם להעמיק אתכם את תהליך עיצוב האתר:
050-7789650 | michal.nemtzov@gmail.com

רוצים לשמוע על הצוות המנצח שלי בכל מה שקשור לאתר אינטרנט עסקי? עקבו אחרי הפוסטים הבאים.

שנה טובה!

2 תגובות:

  1. אנונימי9.11.2016, 11:15

    בניית אתרים היום יכולה להיעשות בכמה צעדים פשוטים והעיצובים מקצועיים ביותר

    השבמחק


  2. היי אנחנו עושות שיחות סקס בוואצפ, ומוכרות גם סרטי סקס פרטיים שלנו שצילמנו בבית, שלחו לנו הודעה אנחנו חמות:

    מורן 055-2664759

    בר 050-7534732

    ספיר 055-9310377

    שיחות סקס, שיחות סקס מדליקות, שיחות סקס בערבית, שיחות סקס ישראליות, שיחות סקס, שיחות סקס בחינם, שיחות אירוטיות, שיחות ארוטיות, שיחות סקס בטלפון,שיחות סקס לוהטות,
    שיחות סקס בעברית, שיחות סקס בוואצפ, שיחות סקס בטלגרם, שיחות סקס חרדיות, שיחות סקס ארוטיות בטלפון,שיחות סקס לייב, סקספון, סקס בטלפון, שיחות סקס עם ישראליות, שיחת סקס, שיחות סקס עם רוסיות,
    שיחות סקס ברוסית, ahju, xex' ahju, truyhu,' ahju, thruyhu,المحادثات والجنس, محادثات الجنس, Секс разговоры

    השבמחק